De VerzekeringApp
al uw verzekeringsinformatie binnen handbereik

Beschikbaar in de App Store & Google Play.

Download App Lees meer

Logo

Veelgestelde vragen

Algemeen

Waarom vraagt de VerzekeringApp toegang tot mijn contacten?

De VerzekeringApp biedt de mogelijkheid om het WhatsApp nummer van uw adviseur aan uw contacten toe te voegen. Hiervoor heeft de VerzekeringApp toestemming nodig tot uw contacten. Er worden verder geen gegevens uitgelezen.

Waarom vraagt de VerzekeringApp toegang tot mijn foto’s en bestanden?

Bij het melden van schade (voor het bijsluiten van foto’s) of bij het opslaan van documenten zoals de groene kaart heeft de VerzekeringApp toegang nodig. Er worden verder geen gegevens uitgelezen.

Weigert u de toegang tot deze gegevens, dan kunt u helaas geen gebruik maken van deze functies.

Waarom kan ik schade aan mijn bromfiets niet via de app melden?

Momenteel is schade melden voor uw bromfiets via de app niet mogelijk. Raadpleeg hiervoor uw adviseur.

Waarom kan ik mijn polis gegevens niet inzien?

Het kan zijn dat u net klant bent geworden. Het duurt enkele werkdagen om de polis gegevens in de VerzekeringApp zichtbaar te krijgen.

Kunt u 10 werkdagen nadat uw verzekering is ingegaan uw polis gegevens nog steeds niet raadplegen, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Waar kan ik alle opties (informatie of menu items) van de VerzekeringApp vinden?

Links boven heeft u toegang tot het volledige menu van de VerzekeringApp. Selecteert u het menu dan krijgt u een overzicht van alle mogelijkheden te zien.

Waar vind ik een overzicht van mijn verzekeringspremies?

Een overzicht van uw verzekeringspremies kunt u vinden bij ‘Pakketinformatie’ onder ‘Mijn dossier’. Deze gegevens kunt u ook vinden op uw polisblad. Uw polisblad vindt u onder de optie ‘Mijn polissen’ bij ‘Mijn dossier’.

Waarom kan ik de groene kaart niet offline raadplegen? (Android toestellen)

Smartphones en tablets met Android kunnen bestanden alleen openen via een ander programma. Het toestel biedt zelf de keuze met welk programma het bestand geopend moet worden.

Na het openen van het bestand kunt u het bestand opslaan. U opent voortaan het geselecteerde programma om de groene kaart offline te raadplegen. Deze video laat zien hoe dat werkt.

Waarom staat mijn schadeherstelbedrijf niet tussen de resultaten?

De VerzekeringApp toont alleen de schadeherstelbedrijven die samenwerken met Nh1816 Verzekeringen. Bij schadeherstel door een van deze bedrijven betaalt u geen eigen risico.