De VerzekeringApp
al uw verzekeringsinformatie binnen handbereik

Beschikbaar in de App Store & Google Play.

Download App Lees meer

Logo

Veelgestelde vragen

Technische hulp

Het lukt mij niet de VerzekeringApp te gebruiken, wat moet ik nu doen?

Verwijder eerst de App en installeer opnieuw. Blijft het probleem bestaan en kunt u niet inloggen? Raadpleeg eerst uw adviseur. Loopt de VerzekeringApp vast? Stuur dan een e-mail met uw inlog- en relatiegegevens in via het contactformulier.

Waarom start de VerzekeringApp niet op? (Android toestellen)

Heeft u een Android toestel en wil de app niet opstarten? Ga dan als volgt te werk:

  • Ga naar: Apps > Instellingen > Applicaties > Applicatiebeheer > VerzekeringApp > Opslag
  • Druk op de knoppen: Gegevens wissen en Cache legen
  • Start de app opnieuw op

Waarom start de VerzekeringApp niet op? (iPhone of iPad)

Heeft u een iPhone of iPad en wil de app niet opstarten? Ga dan als volgt te werk:

  • Ga naar: Instellingen > Algemeen > Beheer opslagruimte > Beheer opslag
  • Scroll door uw apps en selecteer de VerzekeringApp
  • Druk op de knop: Verwijder app en bevestig uw keuze
  • Download en installeer de app opnieuw

Ik krijg een foutmelding: Inloggegevens onbekend, hoe kom ik aan de juiste gegevens?

Deze kunt u krijgen door op de inlogpagina 'Inloggegevens onbekend' te selecteren en daar uw e-mailadres in te vullen. U ontvangt de inloggegevens per e-mail.

Krijgt u de melding dat het e-mailadres onbekend is? Neem dan contact op met uw adviseur.

Ik heb alles geprobeerd maar de VerzekeringApp werkt niet, wat moet ik nu doen?

Vul het contactformulier in of mail een screenshot van het probleem naar service@verzekeringapp.nl