De VerzekeringApp
al uw verzekeringsinformatie binnen handbereik

Beschikbaar in de App Store & Google Play.

Download App Lees meer

Logo

Veelgestelde vragen

Inloggen

Waarom kan ik niet inloggen?

Controleer de volgende punten:

  • Controleer uw e-mail inbox met de inloggegevens. Deze ontvangt u bij aanvang van uw polissen.
  • Heeft u geen e-mail ontvangen? Dan kunt u via de app de inloggegevens verkrijgen. Ga hiervoor naar het inlogscherm van de app en selecteer ‘inloggegevens onbekend?’. Daar voert u uw e-mailadres in en ontvangt u hierop de inloggegevens.

  • Is het e-mailadres onbekend? Neem dan contact op met uw adviseur en geef het juiste e-mailadres door. U ontvangt binnen 1 werkdag nieuwe inloggegevens.
  • Let goed op dat u de juiste gegevens invult. Het wachtwoord kan symbolen of tekens bevatten die op elkaar lijken.

Ik heb alle controlepunten doorlopen en kan nog steeds niet inloggen, wat nu?

Maak in dit geval een afbeelding van het scherm waar u zich op dat moment bevindt. Stuur deze afbeelding met uw vraag naar service@verzekeringapp.nl. Een afbeelding maken doet u als volgt.

  • iOS (iPhone/iPad):
    Druk de HOME knop en Standby knop tegelijkertijd in en laat direct weer los. De afbeelding komt onder uw foto's te staan.
  • Android:
    Druk de HOME knop en de Standby knop tegelijkertijd in en houdt deze 1 a 2 seconden vast. Laat beide knoppen daarna weer los. De afbeelding komt onder uw foto's te staan.

Waarom ontvang ik geen e-mail nadat ik mijn inlogprofiel heb gewijzigd?

Controleer uw spambox. Staat de e-mail niet in uw spambox neem dan contact op met uw adviseur.

Mijn e-mailadres is bekend bij mijn adviseur maar ik kan geen inloggegevens krijgen, wat nu?

Heeft uw adviseur het e-mailadres de afgelopen 24 uur gewijzigd of ingevoerd? Dan duurt het 1 dag voordat u gebruik kunt maken van de VerzekeringApp.

Zijn er 24 uur verstreken en kunt u nog steeds uw inloggegevens niet opvragen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Kan ik met dezelfde gegevens inloggen bij Mijn Polissen?

Ja, de gegevens die u gebruikt voor de VerzekeringApp kunt u ook gebruiken in 'Mijn Polissen'.

Ik heb een Windows Phone, hoe log ik nu in?

Gebruik hiervoor Mijn Polissen of vraag hiernaar bij uw adviseur.